خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ه گزارش راسخون به نقل ازموبنا،‌توماس زیلیاکوس که ۱۵ سال در شرکت نوکیا فعالیت می‌کرد و حدود هفت سال مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه این شرکت بوده، قصد دارد با تاسیس شرکت نیوکیا در سنگاپور از فناوری‌های نوکیا در ساخت محصولاتش استفاده کرده و گوشی هوشمند بسازد. خرید شارژ ایرانسل
این گوشی در رنگ‌های قرمز، سفید، مشکی، زرد و آبی با قیمت 29 دلار در طول سه ماهه چهارم خرید شارژ ایرانسل سال جاری میلادی به فروش می‌رسد.
هران- ایران یکی از اولین کشورهایی است که گوشی e75 در آن رونمایی می‌شود. این گوشی جدید سری e با قابلیت‌های خرید شارژ ایرانسل بالا به منظور افزایش کارایی طراحی شده است.
اگرچه نوکیا در زمینه ساخت گوشی‌های خرید شارژ ایرانسل هوشمند موفقیت زیادی کسب نکرده، اما با گوشی‌های ارزان‌قیمت خود سهم زیادی از بازار را در اختیار دارد.
نوکیا خرید شارژ ایرانسل روی گوشی 108 باتری 950 میلی‌آمپری قرار داده که 31 روز درحال آماده‌باش، 13.8 ساعت برای مکالمه و 41 ساعت برای پخش موسیقی شارژ نگه می‌دارد.
ابعاد گوشی خرید شارژ ایرانسل مذکور 13.5×47×110.4 میلی‌متر است، 70 گرم وزن دارد و از صفحه نمایش 1.8 اینچی با پشتیبانی از 64 هزار رنگ و وضوح تصویر 160×128 پیکسل برخوردار است.
گوشی جدید نوکیا به دوربین 0.3 مگاپیکسلی با وضوح VGA تجهیز شده و به گفته نوکیا، 108 موبایل کاملی برای کسانی است که نخستین خرید شارژ ایرانسل گوشی دوربین‌دار خود را خریداری می‌کنند.
گوشی جدید نوکیا که 108 نام دارد، در دو نسخه تک‌سیمکارته و دوسیمکارته خرید شارژ ایرانسل راهی بازار می‌شود.
به طوری که با داشتن آن افراد می‌توانند بدون نیاز به کامپیوترهای شخصی‌شان ایمیل‌های روزانه را دریافت یا ارسال کنند و از قابلیت‌های یک کامپیوتر همراه بهره‌مند باشند. بیژن خیابانی، مدیر کل نوکیا در ایران می‌گوید: "فضای رقابتی دنیای امروز حکم می‌کند مدیرانی موفق باشند که بتوانند کارایی مجموعه‌های خود را بالا ببرند. همه ما می‌دانیم کارایی به معنی انجام کارهای بیشتر در زمان مناسب با هزینه کمتر و تمرکز بر نیازهای ضروری افراد است و این امر یعنی شرکت‌ها نیروهایشان را به فناوری‌های کم هزینه با کارائی بالا مجهز کنند." وی می‌افزاید: "دراین میان سرویس ایمیل به عنوان یک فناوری پرکاربرد که بخش مهمی از زندگی ماست ارتقاء کارایی و بهره‌وری را به همراه دارد و e75 یک کامپیوتر همراه با قابلیت‌های تجاری است که دسترسی به ایمیل را با کارایی بالا ممکن می‌سازد." وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران می‌گوید: خرید شارژ ایرانسل "در گوشی e75 ضمن ایده گرفتن از ویژگی‌های گوشی‌های موفق پیشین این سری، مانند 9300 و صفحه کلید کامل آن، واسط کاربر ایمیل نیز بهینه شده است.
از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا 32 گیگابایت، امکان خرید شارژ ایرانسل پخش فایل‌های MP3، رادیو FM و بازی Snake اشاره کرد.
" در ادامه امیر سلیمی، مدیر بازاریابی محصولات نوکیا در ایران ویژگی‌های فنی e75 را اینگونه برشمرد: "صفحه کلید کاملqwerty و صفحه نمایش lcd دو جهته در گوشی e75، کاربران را قادر می‌سازد که یکی از بهترین راهکارهای ایمیل همراه را تجربه کنند." وی ادامه داد: "از دیگر مشخصات نوکیا e75 می‌توان به دوربین 3.2 مگکاپیکسلی با زوم خودکار، فلاش، پخش کننده خرید شارژ ایرانسل موسیقی، رادیو fm و دسترسی آسان به برنامه‌های کاربردی اشاره کرد." این گوشی قرار است در اوایل فروردین درایران عرضه شود. قیمت این گوشی حدوداً 500 دلار اعلام شده است. در انتها، این مراسم با صرف شام به پایان رسید.
گوشی مجهز به صفحه نمایش لمسی n97 روز 23 ژوئن خرید شارژ ایرانسل سال میلادی جاری و با قیمت 844.99 یورو ( تقریبا معادل 1065 دلار ) روانه بازار خواهد شد. لازم به یاد آوری است که این محصول از صفحه کلید کامل qwerty نیز برخوردار می‌باشد. هرچند گوشی بسیار گران قیمتی است، اما مجموعه ویژگی‌های ارزشمندش جبران این مسئله را خواهد کرد. البته این احتمال نیز وجود که در با گذشت زمان قیمت آن تا حدودی کاهش پیدا کند.
شرکت نوکیا از گوشی ارزان‌ترین گوشی خود که مجهز به دوربین است، رونمایی خرید شارژ ایرانسل کرد.
این شرکت قصد دارد گوشی‌های هوشمندی با نام نیوکیا، اما مبتنی بر سیستم عامل آندروید تولید کند.شرکت مذکور اعلام کرده که در طول سال آینده نخستین گوشی هوشمندش را به بازار معرفی می‌کند و بازار خرید شارژ ایرانسل هدفش آسیا است.
ضمن خرید شارژ ایرانسل آنکه e75 تا حد ممکن در اندازه کوچک طراحی شده است. یکپارچگی کامل میان برنامه‌های دفتر تلفن، ایمیل، صفحه نمایش و تقویم، نقش یک کامپیوتر همراه را برای افراددر کسب و کارهای مختلف و یا کلیه اشخاصی که استفاده مداوم از ایمیل دارند، ایفا می‌کند." وی ادامه داد: "نوکیای ایران قصد دارد برای آگاه سازی بیشتر مدیران موسسات و مراکز بزرگ کسب و کارها، برنامه‌هایی را جهت اطلاع رسانی از قابلیت‌های e75 در راستای بهینه سازی کارایی کارمندانشان اجرا کند.
وی از سال گذشته خرید شارژ ایرانسل تلاش کرد که شرکت نوکیا را بخرد اما به دلیل نداشتن بودجه کافی نتوانست با نوکیا به توافق برسد.
یکی از مدیران سابق خرید شارژ ایرانسل نوکیا که از فروش این شرکت به مایکروسافت ناراضی است،قصد دارد با تاسیس شرکتی با نام نیوکیا،عنوان این شرکت را زنده نگه دارند.





:: برچسب‌ها: aشارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1052
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: